Українська мова

13.03. Тема. Написання прізвищ прикметникові форми. Параграф 36, с.181-182. Вправа 416.

18.03. Тема. Числівник: значення, морфолог. ознаки, синтаксична роль. Параграф 37, с.184-185. Впр. 424

(20.03., 31.03) Тема. Числівники кількісні і порядкові.Параграф 37, с.186-188. Вправа 428

(01.04, 03.04) Тема.Відмінювання числівників. Буква ь на кінці числівників і перед закінченням. Параграф 38, с.189-195. Вправа 442

06.04 - параграф 37, стор.184-188. Вправа 425 07.04 - параграф 37, стор.184-188. Вправи 426, 427 08.04 - параграф 37, стор.184-188. Вправа 428.

14.04 - параграф 34, стор. 224-225 Вправи 339, 402 16.04 - параграф 34, стор. 224- 225 Вправи 403, 406.

21.04-24.04.

Займенник. Параграфи 40-41, стор.206-210, добре вивчіть таблицю на стор.207 Вправи 470, 471, 474.

27. 04. Параграф 40, стор. 475 Вправа 475 Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі на тему:" Що я роблю для здійснення мрії?" (1,5 стор.)

4.05 - параграф 42, стор.213-215 Вправи 481(письм.),482(усно)

5.05 - параграф 42, стор.213-215 Вправа 483(підкресліть займенники)

6.05 - параграф 43,стор.216-217 Вправа 485(усно)

18.05 - параграф 45,

стор.223-225

Вправа 503

19.05 - параграф 45,

стор. 223-225

Вправа 508 (розібрати 3 займенники)

20.05 - контрольна робота (диктант). Повторити матеріали на форзацах підручника

25.05 - Повторення. Параграф 5-12 Вправа 513, стор. 228

26.05 - параграф 13-17 Вправа 521, стор. 230

27.05 - параграф 18 Вправа 533, стор. 232

Навчальні матеріали

1. Питальні та відносні займенники.

https://youtu.be/xcIShDTwOyw

2. Заперечні і неозначені займенники

https://youtu.be/vJKdIhcqZ0A

3. Повторення теми "Лексикологія".

https://youtu.be/ZIw2LKEd0Ig

4. Повторення теми "Морфологія".

https://youtu.be/IcLiut3pK1I


Українська література

Нестайко В."Таємниця трьох невідомих", "Пригоди Робінзона Кукурудзо"(на вибір).Прочитати.

Ярослав Стельмах ."Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".Прочитати.

Уважно прочитайте про Лесю Воронину (стор.186), та уривки з її повісті (стор. 186- 227) Виконайте усні та письмові завдання на стор. 201, 216, 228.

Міні- твір (2 стор.) на тему: " Справжня дружба існує!" ( За творчістю М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуї) У роботі робіть посилання на дружбу персонажів із вивчених творів!

21.04-24.04.

Опрацюйте матеріали на стор.232-237. Випишіть у зошит, що таке ГУМОР, САТИРА, БАЙКА, АЛЕГОРІЯ, МОРАЛЬ Байку "Муха і Бджола" виразно читайте вголос.

27.04.Вивчити напам'ять байку "Щука" Л. Глібова Виразно читати байки С. Руданського

4.05 - виконайте завд. на стор.245 (12-те письмово)

6.05 - виразно читати гуморески П. Глазового Одну (на вибір) вивчити напам'ять

18.05, 20.05 - прочитати кілька гуморесок Є. Дударя, П. Сороки

25.05, 27.05 - опрацюйте тестові завдання на стор. 254-257. Розв'яжіть кросворд на форзаці підручника

Начальні матеріали

1. П. Глазовий. Гуморески.https://www.youtube.com/watch?v=g18NNQm3TNI&feature=share

2. П. Глазовий "Заморські гості". https://www.youtube.com/watch?v=cs0um-FBZQU&feature=share

Англійська мова

13. 03. Наше минуле. Вживання "to be" у минулому часі.

17. 03. ВІДОМІ ЛЮДИ МИНУЛОГО. Дієслово "to be" в минулому ( питання і заперечення".

20ю 03. Трагедії світу : велика пожеже у Лондоні.

31. 03. Великі трагедії світу.Простий минулий час (правильні дієслова).

03.04. Що я вчора робив? Простий минулий час :питання і заперечення.

07.04. Цей неймовірний вчорашній день! Написати неймовірну пригоду в минулому.

10.04 .Людина,яка змінила світ. А. Лінкольн

14.04. Людина, яка змінила світ. У. Дісней

17.04.А. Ейнштейн .

21.04.Важливі винаходи людства.

22. 04. - 29. 05. Узагальнююче повторення, систематизація вивченого протягом семестру; року .

4 види контролю мовленнєвоі діяльності за семестр згідно додаткового загальношкільного розкладу виконання контрольних робіт.

Навчальні матеріали

1. Past Simple https://www.myenglishpages.com/site_php_files/grammar-lesson-simple-past.php

2. Вживання модальних дієслів. https://www.myenglishpages.com/site_php_files/grammar-lesson-modals.php

3. Вправи на вживання модальних дієслів. https://www.myenglishpages.com/site_php_files/grammar-lesson-modals.php

Зарубіжна література

1.Джанні Родарі "Листівки з видами міст'Виразно читати вірш(ст.190-191)

Запитання 1-4 на ст.191

2.Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Образ Гайавати. Прочитати уривок з твору на ст.183-185.Запитання на ст.185.

3. Мацуо Басьо "Хайку". (Читати і 2-3 вивчити напам'ять). с. 194.

4. Роберт Бенс "Моє серце в верховині"(вивчити напам'ять) с. 196.

07. 04. Генрі Логфелло "Пісня про Гайявату. Д.з. Образ Гайявати письмово охарактеризувати (3-5 речень).

09.04-16.04. Рей Бредбері "Усмішка". Д.з. Виписати із тексту цитати до образу Тома.

21.04-23.04. Роберт Шеклі "Запах думки". Д. з. Прочитати текст, дати відповіді на запитання (письмово).

Завдання на період з 27.04 по 11.05.

Прочитати оповідання Р. Шеклі" Запах думки", написати міні- твір на тему: " Яким я бачу майбутнє мюдства?" (5-6 речень). Прочитати текст твору А. Ліндгрен "Міо, мій Міо". Дати коротку характеристику головних героїв (письмово).

Завдання на період з 12. 05 по 22. 05.

1. Прочитати твір Міхаеля Енде " Джим Ґудзик і машиніст Лукас". Дати відповіді на запитання до тексту. 2.Ознайомитись зі змістом твору К. Нестлінгер " Конрад, або Дитина з бляшанки". Скласти 5 запитань до тексту твору.

Підсумкова контрольна робота 21.05.

23.05 - 29 05. Повторити матеріал(263-264)
Скласти кросворд або ребус за вивченими творами.

Навчальні матеріали

До вивчення твору А. Ліндгрен " Міо, мій Міо!"

https://www.youtube.com/watch?v=9kOZx0_l-DQ&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3D6SK28sXn2Lfkd6gw1ZsiTYroJybVlO0R3scYngdnnKnNVx39PY2ZXPM

К. Нестлінгер-австрійська письменниця.

https://lm.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fimages.app.goo.gl%2F85hp3NbcYtjqDFp57%3Ffbclid%3DIwAR0uG1Xy5B0RS3fXrVYeDVO4cSPvHO3WGgbPdJABHAoOWN0rQSt-F4kPYcA&h=AT0qmxvdQBaZhIWbB_FEFkNJ7VJTfVPQ6BRUeiLvIIRX-uDXduXJfChXGbyug4fuoZe9rQYFQZf6kPI-w0xbM3LFE-HsqhsKyf3LhFpCd8dJgGzQIgxJ05KEHTNQ7MhF_l25kAJqTY_ZHgKDm181lxYI0MayDtHVj5cPrLN-TgBADoaLo2Oxo_vwq13SF8GZ6hsYUXmnP74sciv5apU7PA03mP4wFXhkq4XWkhphU_RR5OXe-XO8hXCep6jjuvP2AwgQK7ftHe1zJae7DtxPZX_J1P_vS3h6HMm4b36nW4cBBknTS6f-bNeVNOjijTS-oZDLp4-ZuASFvYVcAEiZe64g1ovJLEQ9cxNTUnuXriGiCxjoTrT6j8hcnJ6is6Qy1uDJ7n2bhwz5M3qeGKWdF-6vUR_FwoD2t8TnfrF87pk4urn8ca0hEa0uedklM9KxPf84zg39-j8LWMaBAQtzj0sLyVSl4a0-jzdTkTO9CWBQEJgEa_TSlbWlQq0JlV1A0ke5-HFEFTYVaJGlR1jYsrwcBhvdZd_oYdurJlBmpg2GWZQFzqxN6xKG0MO0wGiWVTWyEiXU7fkJGhG_0KN188K1d10y9oWlabg2LVhFq4u-2AkmUtNTUJgjHYuVl-U7qnn1RxG8kJz5Y-WnCQE

https://m.facebook.com/profile.php?ref=bookmarks#!/photos/viewer/?photoset_token=pcb.947221072416162&photo=3121157521270235&profileid=100023110403276&source=49&_ft_=mf_story_key.672051533575187%3Atop_level_post_id.672051533575187%3Atl_objid.672051533575187%3Acontent_owner_id_new.100023110403276%3Aoriginal_content_id.947221072416162%3Aoriginal_content_owner_id.100001280526994%3Athrowback_story_fbid.672051533575187%3Aphoto_attachments_list.%5B3121157344603586%2C3121157521270235%5D%3Astory_location.4%3Athid.100023110403276%3A306061129499414%3A2%3A0%3A1590994799%3A-5760261844483216196&__tn__=EHHH-R


Всесвітня історія.Історія України

Розділ:Антична цивілізація та їх сусіди.

&38.Суспільне,господарське життя в античних полісах на території України.ст162-166

&Підготовка до уроку узагальнення по пройденому розділу.ст127-166.

Розділ:Історія Давнього Риму.

&39.Природні умови Італії та виникнення міста Рим.ст167-171.

&40.Римська республіка 5- середина 3 ст до н.е. ст172-175.

&41.Римська республіка в 2ст.до н.е.ст176-177.

&41Військова експансія Риму.Війни.ст178-180.

Прочитати параграфи 38, 39, 40, 41

Прочитати легенду про створення м. Рим,

Вивчити всі поняття, що є параграфах, виписати їх у словнички

Сторінки 175- 178 не читаємо, пункти 3 параграфа 40 і пункти 1, 2 параграфа 41 не читаємо

Пишемо коротку розповідь «Моя подорож до м. Рим у Vlll Ст.»

30.03. Опр.§ 43, виконати завдання 3 ст. 138.

01.04. §44, завдання 1-3, ст. 140.

06.04.Повторити.§ 37-42, виконати завдання ст. 136.

08.04. §47, завдання 1-3, ст. 150.

13.04. §45,виконати завдання 1-3,ст.143.

15.04. §46, завд. 1-3, ст. 146.

22.04. Повторити §43-47, викон.завд. 1-9, ст.174.

27.04. §48, виконати завдання 1-3,ст.153.

29.04. § 51, завдання 1-3, ст. 165.

04.05. § 49, завдання 1-3, ст.156.

06.05. § 52, завдання 1-3, ст. 168.

13.05. §53,пункт 1-2.

18.05. §53, пункт 3-4,завдання 1-3, ст. 173.

20.05. Практичне заняття. За допомогою інтернет ресурсів написвти розповідь: « Походження українського народу».
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwismpmD0anpAhWMlIsKHWYcA1IQFjABegQIAhAB&url=https%3A%2F%2Fuk.wikipedia.org%2Fwiki%2F%25D0%2595%25D1%2582%25D0%25BD%25D0%25BE%25D0%25B3%25D0%25B5%25D0%25BD%25D0%25B5%25D0%25B7_%25D1%2583%25D0%25BA%25D1%2580%25D0%25B0%25D1%2597%25D0%25BD%25D1%2586%25D1%2596%25D0%25B2&usg=AOvVaw2DFK3rQviFKvPNz4gsmffz

25.05. Тематичний урок. Виконати тестові завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-ii-chastina-antichna-civilizaciya-ta-susidi-150230.html

27.05. § 54.

Навчальні матеріали

1.Виникнення християнства. Давня Греція і Рим. https://www.youtube.com/watch?v=46knSJKrJIc

2. Архітектура і будівництво у Давньому Римі.https://www.youtube.com/watch?v=uRoCgy4ok0c

Математика

Тема. Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. Повторити § 26-29. Розв’язати вправи: 1334, 1336, 1338, 1339, 1342, 1343, 11344, 1348, 1349. Домашнє завдання 1337, 1340, 1345, 1352.

Тема. Рівняння . Основні властивості рівнянь. Опрацювати § 31. Розв’язати вправи 1412, 1413, 1415, 1417. Домашнє завдання 1416, 1418.

Завдання на квітень

Тема: „Рівняння. Основні властивості рівнянь“.

Прочитати § 31; розв'язати вправи: №1408, 1409, 1410, 1411, 1412, 1413б 1414 (це - усно). Вправи №1415, 1417, 1419, 1421, 1423, 1425 - письмово.

Додатково також вправа №1430.

Для повторення виконати вправи 1434, 1435. Домашнє завдання: №1416, 1422, 1424.

Тема: „Застосування рівнянь до ров'язування задач“.

Опрацювати § 32; розв'язати вправи: №1436 (усно), №1437, 1438, 1443, 1445, 1449, 1451, 1455.

Домашнє завдання: параграф 32, вправи: 1440, 1444, 1448, 1452, 1454, 1460.

Тема: „Паралельні і перпендикулярні прямі“.

Прочитати § 33; розв'язати вправи: №1485, 1486, 1487, 1488 (усно);

№ 1490, 1492, 1497, 1499, 1501 (письмово).

Для застосування на практиці: №1516, 1517.

Задачі на повторення: №1519.

24. 04-05. 05.

Тема: Координатна площина. Графіки залежностей між величинами.

Завдання:

Прочитати: §35, §36.

Виконати вправи:

Усно: № 1521, 1522, 1523, 1524, 1525, 1526.

Письмово: № 1532, 1540, 1548.

Усно: 1563, 1564, 1565, 1566, 1567, 1569.

Письмово: 1574, 1575.

Для застосування на практиці: № 1568, 1580, 1581.

Задача на повторення: №1582.

Навчальні матеріали

1. Відсоткове відношення чисел.

https://www.youtube.com/watch?v=0lDKzDHEcbk

2. Пропорція та її властивості.

https://www.youtube.com/watch?v=w6AqQEe_-4w

3. Подільність натуральних чисел.

https://www.youtube.com/watch?v=wO_0LZwGCvo

Біологія

Тема. Хвощі, плауни. Опрацювати параграф 43.

Тема. Голонасінні. Опрацювати параграф 44.

Тема. Покритонасінні. Опрацювати параграф 45.

Практична робота №3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин. Повторити параграф 42.

Практична робота №4. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування у певних умовах. Повторити параграф 45.

07.04. Тема. Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин. Д.з. §47,48 с.174-179.

09.04. Тема. Рослинні угруповання . Типи рослинних угруповань. Д.з. § 48,49 с. 179-186; завд. « Поміркуйте» с.186.

14.04. Тема. Значення рослин для життя на планеті Земля та людини. Д.з.§50 с.186-190; завд.на с.190.

16.04. Міні-проєкт. Теми: « Рослини-мандрівники» або «Рослини-хижаки – чудо природи».

21.04. Тема. Лишайники – приклад симбіотичних організмів. Д.з. §53 с.196-203; запит.с.203.

23.04. Тема. Сапротрофні - цвілеві гриби. Д.з. §52 с.195-198; завд. в групах с.198.

28.04. Тема. Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби. Лаборат. дослідження. Будова шапинкових грибів. Д.з. §54 с.203-206.

30.04. Практична робота №5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості. Д.з. §55 с.206-212.

05.05. Тема. Одноклітинні гриби – дріжджі. Д.з. §16 с.61- 63.

07. 05. Тема. Екологічні групи грибів. Д.з. §52 с.195- 198; завд.с.198.

14.05. Тема. Паразитичні гриби. Д.з. §56 с.212-215.

19.05. Тема. Значення грибів в природі та житті людини. Д.з. §57 с.216-218

21.05. Міні-проєкт. Гриби в природі та житті людини. Д.з. Підготувати міні-проєкт.

26.05. Тема. Будова та життєдіяльність організмів. Д.з. с.219-221.

28.05. Урок узагальнення знань

Навчальні матеріали. Відеоуроки

1. Голонасінні. https://www.youtube.com/watch?v=3rEbEKPMBGQ

2. Покритонасінні (Квіткові рослини). https://www.youtube.com/watch?v=nLV3REdIxMg

3. Екологічні групи рослин. https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic

4. Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. https://www.youtube.com/watch?v=dKVAnvKlk-A

5. Життєві форми рослин. Рослинні угруповання. Зв'язки рослин з іншими організмами. https://www.youtube.com/watch?v=d-hrMGU3TEk

6. Загальна характеристика грибів. Особливості будови грибів. https://www.youtube.com/watch?v=bL0YsMpDoIw

7. Будова, функції і різноманітність грибів. https://www.youtube.com/watch?v=MVe28sn1QH0


Географія

Тема. Рух води в Світовому океані. Прочитати § 43-44

Тема. Життя в океанах і морях. Океан та людина. Прочитати § 45-46

Тема. Води суходолу. Річка. Прочитати § 47-48

Тема. Пороги і водоспади.

Тема. Озера, їх різноманітність.

07.04 Льдовики -багаторічні природні скупчення льоду. Опрацювати параграф 52 с.203-207

09.04 Підземні води.Опрацювати параграф 53 с.207

14.04 Значення вод суходолу для природи і людини Опрацювати параграф 53 с.210

16.04 Повторити тему"Гідросфера"Зробити тести.21.04 Біосфера опрацювати параграф 54

23.04 Ґрунти опрацювати параграф 55.

28.04 Природні комплекси

Д/з $56 с.221-223

30.04 Практична робота номер 7 зробити і переслати .

04.05 Географічна оболонка-найбільший природний комплекс Землі.Д/з $57 с. 224-226

07.05 Природні зони Землі,їх особливості д/з $58 с.227-230

11.05 Планета людей.Кількість населення Землі.Розселення,густота. Д/з $59 с.233-235

14.05 Контрольна робота

18.05 Людські раси.Дз$60 с.236-241

21.05 Держави світу.Практична робота номер 8 Дз $61 с.242-247

25.05 Вплив людини на природу.Дз$62 с.248-250

28.05 Дослідження (зробити в практикумі)

29.05 Урок узагальнюючого повторення

Навчальні матеріали

Держави світу

https://youtu.be/0TBIVhjjlYs



Інформатика

Виконані завдання присилати у Viber/Instagram/Messenger або на електронну пошту!

Для перегляду навчальних матеріалів слід перейти за вказаною адресою!

12. 03. - 19. 03. Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення.Опрацювати параграф 21.Вик. впр. 1. ст. 178.

https://youtu.be/QjWenJS-mVY

02. 04.- 09. 04. Тема. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.Опрацювати параграф 21.Вик. впр. 2. ст. 179. Додатково- впр. 4. з рубрики "Міркуємо".

https://youtu.be/Pd0XdZP5B04

16. 04.- 23. 04. Тема. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі. Опрацювати параграф 22. Відповісти на запитання з рубрики "Обговорюємо" на ст. 187.

https://youtu.be/nhBnJ-AbMCo

30. 04 - 08. 05. Тема. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі. Повторити тему "Складені алгоритми". Виконати проєктне завдання 8. Ст. 189.

https://youtu.be/hO3xDe_cuCs

14. 05. Тема. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі. Повторити Розділ 3. Алгоритми та програми. Опрацювати ментальну картку на ст. 190. Відповісти на запитання на ст. 187.

https://www.youtube.com/watch?v=5bhV7BGeNIc

21. 05. Урок повторення та узагальнення матеріалу. Повторити Розділ 2. Комп'ютерні презентації. Створити презентацію про свій клас.

https://www.youtube.com/watch?v=qQAfrTXmDcw

28. 05. Підсумковий урок.

https://www.youtube.com/watch?v=20_oOEkIfeE

Основи здоров'я

Тема. Способи протидії агресії та насилля у підлітковому середовищі. Параграф 22.

Тема. Правила користування електроприладами. Параграф 24.

12.03. Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. ( параграф 26, стор. 147-152)

19.03. Причини виникнення пожеж.( параграф 27, стор. 153 – 157)

02.04. Засоби пожежогасіння. (параграф 28, стор.158-162)

09.04. Види небезпечних промислових об’єктів. (параграф 29 стор. 163-168)

16.04. Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. (параграф 30, стор. 169-174)

23.04. Правила дорожнього руху для велосипедистів.(параграф 31, стор.175-180)

30.04. Телефони аварійних служб. (параграф 32, стор. 180-184)

07.05. Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру. (параграф 33, стор. 185-187)

14.05. Перша допомога при отруєнні, ДТП. (параграф 33 , стор.187-190)

http://ivasukolena.blogspot.com/p/blog-page_80.html

21.05. Узагальнення знань з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі» ( тестове завдання)

Навчальні матеріали

1. Безпека руху велосипедиста

https://naurok.com.ua/prezentaciya-bezpeka-ruhu-velosepedista-181538.html

https://naurok.com.ua/bezpeka-ruhu-velosipedista-176783.html

https://naurok.com.ua/poyasnennya-pro-bezpeku-velosipedista-pid-chas-distanciynogo-navchannya-165993.html

2. Ти - велосипедист

https://naurok.com.ua/testovi-zavdannya-ti---velosipedist-181188.html

3. Безпека в побуті. Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном,тепловими мережами. Безпека при користуванні засобами побутової хімії.

https://naurok.com.ua/urok-bezpeka-u-pobuti-178985.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-bezpeka-tvogo-domu-178071.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-bezpeka-pri-koristuvanni-zasobami-pobutovo-himi-173078.html

4. Види небезпечних промислових об'єктів

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pidpriemstva-v-tvoemu-misti-171656.html

5. Причини виникнення пожеж.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pozhezhna-bezpeka-oseli-169628.html

6. Засоби пожежогасіння.

https://naurok.com.ua/testuvannya-z-temi-pozhezhna-bezpeka-oseli-160082.html

«Добірка гімнастики для покращення роботи легень для дітей та дорослих» (Всього організму)

https://vseosvita.ua/library/dobirka-gimnastih-dla-pokrasenna-roboti-legen-dla-ditej-ta-doroslih-vsogo-organizmu-266515.html


Німецька мова

12. 03. Подорож. Опрацювати вправи 1, 2, 3, 4, 5 ст. 161 - 163. Д/з. Впр. 6, с. 163.

16. 03. Сусідні держави Німеччини. Держава і люди. Вик. прав. 1, 2, 3, 4, 5. с. 166-170. Д/з. Впр. 6. с. 170.

10. 03. Федеральні землі Німеччини. Опрацювати впр. 1-5. с. 171-173. Д*з. Вивчити назви федеральних земель.

30. 03. Міста Німеччини. Вик. впр. 2-6. с. 176-178. Д/з. Впр. 7. с. 178.

02. 04. Берлін - столиця Німеччини. Видатні пам'ятки Берліну. Вик. впр. 2-5. с. 179-180. Д/з. Впр. 6. с. 180.

06.04 Подорож Берліном. Опрацювати вправи 1, 2, 3 ст.184-185. Д/з. Впр.4, ст.186.

09.04 В чужому місті. Впр.2 ст.187, впр.4, ст.188. Д/з. Вивчити вірш ст.187.

13.04 Німеччина Записати прослуханий текст і вивчити його напам'ять.

16.04 Україна- країна в Європі. Впр.1, 2, 3 ст.193. Д/з. Впр.6 ст.194.

23.04 Ландшафт і клімат України. Виконати вправи 1, 2, 4, 5 ст. 195-197( усно ) Д/з впр.6 ст.197( письм.)

27.04 Країна і люди. Впр.1, 2, 3, 5 ст.200-201 Д/з впр. 6 ст.201(письм.) 30.04 Українські міста. Впр. 1, 2, 3, 5 ст.202-203 Д/з впр.6 ст.203(письм.)

04.05 Київ-столиця України. Опрацювати вправи 1, 2, 3ст.204-205 Д/з впр.5 ст.206

07.05 Україна. Поїздка Києвом. Опрацювати вправи 1, 2, 3, 4ст.207-208 Д/з впр.7 ст.208

12.05 Контроль аудіювання. 14.05 Контроль говоріння. 19.05 Контроль читання. 21.05 Контроль письма.

25.05 Узагальнення і систематизація знань учнів.

28.05 Підсумковий урок.

Навчальні матеріали

1. Федеральні землі Німеччини
https://youtu.be/LTY0rr120os
2. Cкладнопідрядні речення
https://www.deutsch-perfekt.com/deutsch-hoeren/die-konjunktionen-wenn-und-als
3. Das Präteritum
https://www.studienkreis.de/deutsch/zeitform-praeteritum/
https://www.youtube.com/watch?v=czFhiGc5Dcc
4. Kиїв. Визначні місця
https://www.youtube.com/watch?v=cYucsFTrt7k&t=123s

Образотворче мистецтво(Виконані завдання кидати у Viber/Instagram/Messenger)

13.03. Натюрморт у декоративному виконанні. Різновиди натюрмортів у декоративному виконанні за технікам створення (Графічні, живописні, вітраж, розпис, колаж). Прийоми які використовують.( Контраст, нюанс, спрощення форми) Творче завдання : Створення декоративного натюрорту. ( імітація вітража, мозаїки).https://www.youtube.com/watch?v=BUJpIKV72jY

20.03. Творчий натюрморт. Світ речей як втілення духовного світу людини.Способи створення натюрморту в різних технікам і стилях. Творче завдання: Створити за уявою композицію "Світ моїх речей" ( техніка і матеріали виконання за вибором учня) . https://www.youtube.com/watch?v=ioJ6E4NEyiw

03.04. Історичний жанр. Його види. Специфіка компонування елементів сюжетно-тематичних композицій. Творче завдання: Створити композицію на історичну тематику.https://www.youtube.com/watch?v=KyHMBJCDQaA

10. 04. Історичний жанровий портрет. Створення образу, характеру, свого власного ставлення до об'єкта зображення. Творче завдання: Створити тематичну композицію за вибором сюжету "Ярослав Мудрий", "Козаки".

17.04. Батальний жанр. Різновид історичного жанру. Творчезавдання: Створити двофігурну композицію "Бій лицарів", "Козаки" https://www.youtube.com/watch?v=TmL8qK067bI

24.04. Міфологічний жанр. Творче завдання: Створити ілюстрації до міфів Стародавньої Греції.https://www.youtube.com/watch?v=2laoNYL3VgA

08.05. Релігійний жанр.Твори релігійного жанру в живописі».Творче завдання:Створення мозаїчної композиції за біблійним сюжетом «Різдвяні свята», «Водохреща», «Великдень»,«Чарівні куполи соборів» (за вибором учня) . Аплікація з паперу.https://www.youtube.com/watch?v=jYydveiDR0I

15.05. У художньому музеї. http://lib.if.ua/publish2009/1249300238.html

22.05. Віртуальні подорожі до художніх музеїв.1. https://www.youtube.com/watch?v=maK61M_WJSs&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3tsy7R7NIy6c7D7q40g45-XOvWCh3VRgHg40vxC2XwPYahCLy0Rx6Smmg 2.https://www.youtube.com/watch?v=RYCC5bJ2ocQ

29.05. Урок узагальнення.

ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА

01. 04. Щедрість і захланність. Притча про немилосердного боржника.

08. 04. Справедливість і винагорода.Притча про виноградарів.

15. 04. Остаточна перемога добра над злом. Притча про невід.

Читайте і опрацьовуйте притчі!

Пропоную зайти за посиланнями:

https://1540.com.ua/news/velikodni-multfilmi-dlia-ditei-iak-rozkazati-ditini-pro-velikden_19894/

https://vseosvita.ua/library/rozmalovki-dla-starsogo-doskilnogo-viku-z-hristianskoi-etiki-135302.html

22. 04. Світло світу. Притча про свічку та свічник.

29. 04. Спасіння себе через службу ближньому.

06. 05. Акція милосердя. Молитва за хворих.

13.05 Християнин як віддзеркалення Христа. Мт. 5:15-16

20.05 Прощення у молитві "Отче наш" Мт. 18:23-25; Мк.12:41-44

27.05 Підсумковий урок

УКРАЇНОЗНАВСТВО

Українські державотворці, герої-оборонці. Історичні та легендарні постаті :Кирило Кожум'яка, Ярослав Мудрий, Іван Мазепа, Симон Петлюра, Роман Шухевич, Іван Кожедуб, Олег Ольжич.

Ми виборюємо своє минуле, бо так хочеться рідного завтра.

Моя причетність до державотворення. Д/з. Підготувати твір-мініатюру на тему :"Я творю державу".

Тема 5. УКРАЇНА ТА УКРАЇНЦІ У СВІТІ

Міжнародне співробітництво України у світі.


Посилання ru.osvita.ua › reports › politolog

Діяльність Ярослава Мудрого та Володимира Мономаха.

uk.wikipedia.org › wiki ›


dt.ua › HISTORY › volodimir...

Військово-дипломатична діяльність запорізького січового козацтва. Перемоги козаків у Європі


ukrcossacks.at.ua › index › vij...


incognita.day.kyiv.ua › kozak...

28.04. Григорій Орлик – маршал Франції.

Маршал Франції Григорій Орлик: коротка біографія

uamodna.com › articles › mar.

Григор Орлик — Вікіпедія

uk.wikipedia.org › wiki ›

05.05. Києво-Могилянська академія –міжнародний освітній центр.
Києво-Могилянська академія (1659—1817) — Вікіпедія

uk.wikipedia.org › wiki ›

12.05;19.05. Зарубіжні історики, географи, мандрівники про Україну (Геродот, Г.Л.де Боплан, П.Алеппський).Українці - дослідники інших країв: М.Миклухо - Маклай, М.Пржевальський.

https://geografiamozil2.jimdofree.com/

https://uk.wikipedia.org/wiki/М.Пржевальський.

https://uk.wikipedia.org/wiki/М.Миклухо - Маклай,

26.05 Урок узагальнення.Віртуальна екскурсія в Тернопільський художній музей . https://museum-portal.com/ua/museum/ternopil-art-museum

Фізична культура

Тема: Легка атлетика

Домашнє завдання:

1. Діставання колінами грудей у стрибку на місці.

2. Біг на місці біля опори (3х10 с.)

3. Фізичне самовдосконалення.

24. 04-11.05.

Тема: Футбол

Домашнє завдання

1. Фізичне самовдосконалення.

2. Жонглювання м’ячем.

Завдання на травень:

Продовжуємо виконувати ранкову гімнастику, також не забуваємо про прес і віджимання.
Додаємо до цих вправ пробіжку 20 хв. і стрибки у довжину з місця.

https://www.youtube.com/watch?

time_continue=41&v=H18nzVu4xJY&feature=emb_logo,

https://www.youtube.com/watch?v=taPA98zf1zo&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=WKkMHOLevrM&feature=emb_logo

Виконуємо ранкову гімнастику!!!! Не лінуємося!!!! Також не забуваємо про піднімання тулуба в сід (тобто прес) і розвиваємо силу рук (віджимання від підлоги -хлопці, дівчата від крісла,лавочки,дивану)!!! Хто має скакалку стрибаємо))))

https://www.youtube.com/watch?list=RDQMmvwFO07aAug&time_continue=10&v=9GU7Kn_b6oc&feature=emb_logo

Вчимося жонглювати футбольним м'ячем!!!!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=zQ22tAcwdl4&feature=emb_logo


Трудове навчання

Розділ: Обєкт проектної діяльності: іграшкові меблі.

Теми: _Технологічна послідовність виготовлення виробу.

_Оздоблення виробу. Контроль якості виробу.

Розділ: Обєкт проектної діяльності: пазли.

Теми: _Види конструкційних матеріалів.

_Технологія виготовлення пазлів.

_Способи зєднання елементів пазлів.

Музичне мистецтво

29.04.Шляхами симфонії П.Чайковський. Симфонія 6 1.ч., експозиція. В.Баснер «На безіменній висоті».

06.05.Укр.симфонічна поема. С.Людкевич. Дві симфонічні поеми »Дніпро» і «Пісня юнаків». В.Баснер «На безіменній висоті».

13.05.Симфонічна сюїта. Урок узагальнення знань . М.Римський-Корсаков Симфонічна сюїта «Шехеразада». Н. Май «Пісня про Україну».

20.05.Підсумковий урок. Ф.Ліст Концерт 1 для ф-но з оркестром. Н. Май «Пісня про Україну».

27.05. Урок-концерт Виконання пісень. Повторення матеріалу.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi