Українська мова

Тема: "Речення з кількома рядами однорідних членів". (стор. 183). Вправи 308-309(стор.184).

Зробіть синтаксичний розбір печень вправи 315 (за схемою – стор.186).

Тема: "Звертання. Розділові знаки при звертанні.Параграф 32, с. 200-213.Вправи 363, 364 (письмово) с. 205

Тема:"Вставні слова, словосполучення, речення". Параграф 33 с. 214-217.Вправи 383(письмово) с.217, 389(письмово)с.219

07.04 - параграф 33, стор. 214-220, вправи 385,386 09.04 - параграф 33, стор. 214-220, вправи 388, 390.

13.04 - параграф 53, стор. 212.Вправа 564

14.04 - параграф 54, стор. 214-215.Вправа 566 15.04 - параграф 54, стор.214 - 215.Вправа 571

16.04 - Повторіть правила переносу та скорочення слів. Доберіть власні приклади до правил.

21. 04. Параграф 34, стор.224-225 Вправи 407, 410 Параграф 35, стор.233-236 Вправи 415, 420.

27.04. Параграф 36, стор.238-241 Вправи 424, 425, 427

5.05 - параграф 36, стор. 238-245 Вправи 437, 438

6.05 - параграф 37, стор. 245-247 Вправи 440, 441

19.05 - параграф 38, стор.248-250 Вправа 452

21.05 - параграф 38, стор.248-250 Вправа 454

26.05 - Повторення Параграф 5, стор. 43-50 Вправа 460, стор. 254

28.05 - параграф 6,7, стор. 58-71 Вправа 465, стор. 256

Навчальні матеріали

1. Відокремлені обставини.https://youtu.be/7ooDqkJVOgY

2. Відокремлені додатки. https://youtu.be/sB2xnv_vXC8

3. Відокремлені уточнювальні члени речення

https://youtu.be/ZVVcC4rQ-V4

4. Словосполучення та речення.

https://youtu.be/Rl6CPvZtkc4


Українська література

Вивчити основні дати життя й творчості О. Довженка, цікаві епізоди з біографії (стор.134). Прочитати оповідання «Ніч перед боєм» (стор.135). Дати відповіді на запитання, що в підручнику (стор.141). Характеризувати образи діда Платона й діда Савки (усно).

Ніна Бічуя"Шпага Славка Беркути" .Вивчити основні дати життя і творчості письменниці (с. 142) .Прочитати уривки з повісті (с.143- 153).Дати відповіді на запитання у підручнику (с. 154 усно) .Характеристика образів повісті (усно)

Виконайте усні та письмові завдання за повістю Ніни Бічуї "Шпага Славка Беркути" (стор. 154, 165, 176) Записати паспорт твору, скласти асоціативний кущ якостей головного героя.

Григір Тютюнник. Новела "Три зозулі з поклоном"

21.04-24.04.

В. Дрозд. "Білий кінь Шептало" Прочитайте, виконайте завдання на стор.185-186 Запишіть паспорт твору.

27. 04. Юрій Винничук. "Місце для дракона". Прочитайте повість-казку, зробіть завдання на стор.195, 207

5.05 - В. Чемерис (стор.208) Прочитайте повість до стор.234 Письмово виконайте завд. на сторінці 220 (1), стор. 235 ( 2)

19.05 - контрольна робота

21.05 - прочитайте гуморески Є. Дударя "Слон і мухи", "Лісова казка", "Червона шапочка"

26.05 - ЛРК Сучасні поети Тернопільщини (законспектувати)

28.05 - повторити матеріал на форзацах підручника

Навчальні матеріали

Буктрейлер до твору В. Чемериса "Вітька +Галя".

https://www.youtube.com/watch?v=vmG_qN2c-pg&feature=share

https://youtu.be/DbJ2dtb8gpo

Євген Дудар. Україна струсить погань!

https://youtu.be/AM0KeK7bdug

Євген Дудар. Зустріч у редакції газети "Вільне життя"

https://youtu.be/wH_SuswVaDg

Поезія вулиць. Сучасні поети Тернопільщини.

https://tmcinfo.com.ua/program/prohramy/poeziya-vulyts/


Англійська мова

13. 03. Музика в житті людини. Unit 35.

16. 03. Мої музичні вподобання.Unit 36.

18. 03. Моя улюблена музична група. Написати email. GB, с. 151.

30. 03. Відомі співаки України. Написати листа другові. WB. , з. 46.

01. 04. Молодь та музика. Підготувати презентацію за темою.

06.04-що кажуть про мене друзі? Правила хорошої поведінки

08.04 -Ввічливість і тактовність 'to my mind' 'in my opinion '

15.04-Людина та її здібності. ' I think ' 'as for me ','I don't agree '

22.04- Мої інтелектуальні здібності. Пасивний стан

24.04-Фільми та герої. Надати рекомендації щодо перегляду фільму.

25. 04. - 29. 05. Узагальнююче повторення, систематизація вивченого протягом семестру; року .

4 види контролю мовленнєвоі діяльності за семестр згідно додаткового загальношкільного розкладу виконання контрольних робіт.

Навчальні матеріали

1. Герундій.http://easy-english.com.ua/gerund/

2. Заперечні займенники. http://easy-english.com.ua/negative-pronouns/

3. Тренувальні вправи. Герундій. http://easy-english.com.ua/vpravy-na-gerundij/

4. Вправи на інфінітив. http://easy-english.com.ua/vpravy-na-infinityv/

https://www.myenglishpages.com/site_php_files/grammar-lesson-gerund.php Герундій

https://www.myenglishpages.com/site_php_files/grammar-lesson-some-any.php

5. Музика в моєму житті. http://easy-english.com.ua/unit-3-musics-everywhere/


Зарубіжна література

1. Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму. Прочитати статтю з підручника на ст.251-256.

2.Мольєр"Міщанин-шляхтич" Історія створення комедіі. Прочитати дію 1-3 комедіі.

3.Тематика і проблематика комедіі "Міщанин-шляхтич". Відповідати на питання 1-3 ( ст.219).

4.Основні образи комедіі"Міщанин-шляхтич". Підібрати матеріал для характеристики образу Журдена.

13. 04. Виконання тестових завдань за комедією Мольєра "Міщанин - шляхтич".

14. 04 - 21. 04. Антуан де Сент - Екзюпері. "Маленький принц". Д. з. Прочитати текст, виписати афоризми у зошити.

Завдання на період з 27.04 по 11.05.

Прочитати твір Ричарда Баха " Чайка Джонатан Лівінгстон". Визначити основні проблеми (письмово). Відповідати на запитання до тексту твору.

Завдання на період з 12. 05. по 22 . 05.

1. Прочитати твір Барбари Космовської " Буба: мертвий сезон". Дати характеристику героям. 2.ознайомитись зі змістом твору Марини Аромштам "Коли відпочивають янголи". Визначити основні проблеми твору.

26. 05. Підсумкова контрольна робота. Повторити матеріал. Написати міні-твір " Герой твору із зарубіжної літератури, який мене особливо вразив"

Навчальні матеріали

Матеріали до уроку за притчею Р. Баха "Чайка Джонатан".

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://dobrovolska.ucoz.ua/load/materiali_do_uroku_za_pritcheju_r_bakha_chajka_dzhonatan_livingston_8_klas/1-1-0-39&ved=2ahUKEwjiueCqy5npAhXEy6QKHWU-AxUQFjAFegQIAxAB&usg=AOvVaw2PGod-84tsKox9YG4wcjXZ&cshid=1588599355957

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://zarlit.com/info/history_novitna/49.html&ved=2ahUKEwiclNCkzJnpAhXE-aQKHea1DlgQFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw2OqyPyAABIibv0kIjDE3PZ&cshid=1588599663073

Експрес-урок за романом Барбари Космовської "Буба".

https://lm.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D99ZMostc_pc%26fbclid%3DIwAR00M4cQFnbZ_P56s2VXbqRGsYuWE7Tmd-pPB6zwwfHWNOlWgwYpn7W_pMU&h=AT01zHJ-MA6apLo6hRlZIu7QUF38wU-9KdtxPdaySMt4e_ai1vt0cPu8DF70T13bqtrqyjiOqifFfmQq3bKKw5AKSiSrpoddeEo-hlChTAQzC63wKM7kPFvftjpzhHhQn-31r55SxAclW-JqcWgMWK0gQtw5OZaknORFIn5sJ4He-Ocy6dL7FVcDFxx8391Ve5Mdh0MnYdzH1-P8TEuyByrAecji-bQyZPYOz5V6umVnm6bolMJ9cfh0DHPPsGx1Cv1DZXLnm62Gtr0dmNEzdgm37X1Mu5Sp1u4nLTmkGWgUC27_fzoSbGsjfSlnT5Fuxf08dXykqJGmz2N2yD-hCDAOwo3Y-4LSeYhZMfO0QZYs9IHPI4ain8CTP1ZizwaX62TzkPaqgO9zCrvTqZZFqpWCjiVHEoLPePKC8Gt0GNoqwX5G-_4QReQSYZAAK1wHSUetYYHgzThfn8O0qFWUOOCFiY8bsE0OTpQjWKZs


Історія України

1. Кирило Розумовський. Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні .

Опрацювати параграф 30.

2. Колонізація півдня України. Підкорення Кримського ханства .

Опрацювати параграф 31.

30.03-01.04. Опр. §28, виконати завдання 16, ст. 218.

06.04. Повторити§22 - 28, виконати тестові завдання, ст. 220-222.

08.04. §29, пункт 1,2,3.

13.04. §31, пункт 1,2, завдання 1-2. Ст.243

15.04. § 31, пункт 3-7, завд. 11, ст 243.

22.04. §31, пункт 8-9, завд. 13, ст 244.

27.04. Опр. § 32, пунк 1-4, завдання 11, ст. 252.

29.04. § 32, пункт 5-6, завдання 7,8, ст. 252.

04.05. § 33, пункт 1-4, завдання 2 і 9, ст. 260.

06.05. § 33, пункт 5-8, завдання 14, ст. 260. Охарактеризуйте розвиток освіти в Украні в XIV – XV ст.


04.05. Практичне заняття: Скласти історичний портрет К. Острозького.

12.05. Практичне заняття: Козацькі літописи XVII – XVIII ст., завдання 2 ст. 261.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjVk9OR06npAhUtpIsKHT6tBhIQFjAGegQIBRAB&url=http%3A%2F%2Flibrary.nlu.edu.ua%2FBIBLIOTEKA%2FOBZOR%2FLETOPISI.htm&usg=AOvVaw303y9I4nxQGiQR0J-wadHV

18.05. Повторити §29-30.

20.05.Тематичний урок. Виконати тестові завдання ст. 264-265.

25.05. Практичне заняття: Підготувати повідомлення на тему: Особливості суспільного життя України XVI – XVIII ст.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjQoJ2gyczpAhUvzqYKHYqvCxYQFjABegQIAhAB&url=http%3A%2F%2Fru.osvita.ua%2Fvnz%2Freports%2Fculture%2F30357%2F&usg=AOvVaw1UlNOUF2hw2qy6d_8OlOB0

27.05. Тематичний урок. Виконати тестові завдання 1-15, ст. 264-265.

Навчальні матеріали

1. Культура України наприкінці ХVII - XVIII ст.

https://www.youtube.com/watch?v=JRBvA0VK-QQ

2. Освічений абсолютизм.

https://www.youtube.com/watch?v=YyAElRLQnak

3. Міжнародні відносини у ХVIII ст.

https://www.youtube.com/watch?v=oTj1hn2sXqs

4. Правобережна Україна у 18 столітті.

https://www.youtube.com/watch?v=rckwvxMKQK0&t=130s

5. Західноукраїнські землі у 18 столітті.

https://www.youtube.com/watch?v=TVOO5V7axU4&t=66s


Всесвітня історія

1. Урок узагальнення. Узагальнити знання: Османська імперія. Річ Посполита . Московська держава. 16-17 ст.

2. Просвітництво і промислова революція.Опрацювати параграф 22

31.03§ 27,28. Опрацювати оглядово.

08. 04. Виконати тестові завдання ст.177. та завдання 5,ст.177.

14.04. §22, викон. завд. 17, ст. 191.

21.04. § 23, завд. 16, ст.202.

22.04. §31, пункт 8-9, завд. 13, ст 244.

28.04. § 24, завд. 11, ст. 210.

05.05. §25, завд. 15, ст.222.

04.05. § 33, пункт 1-4, завдання 2 і 9, ст. 260.

06.05. § 33, пункт 5-8, завдання 14, ст. 260. Охарактеризуйте розвиток освіти в Украні в XIV – XV ст.

04.05. Практичне заняття: Скласти історичний портрет К. Острозького.

12.05. Практичне заняття.Підготувати повідомлення на тему: Особливості державного устрою США.

19.05. Тематичний урок. Виконати тестові завдання ст. 246.

Алгебра

Тема. Теорема Вієта. Опрацювати §20. Розв’язати вправи: 682, 686, 688, 690, 692, 697, 699, 700. Домашнє завдання: 683, 685, 689, 698.

Тема. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. Опрацювати §21. Розв’язати вправи: 726, 727, 728, 730, 732, 736. Домашнє завдання: 729, 731, 733.

01.04-08.04 Тема:Квадратичний тричлен,розклад його на множники.Розвязування вправ.Опрацювати параграф 20 ,виконати вправи707-714.

10.04-24.04Тема:Рівняння, що зводяться до квадратних.Опрацювати парграф 21. виконати вправи 731-743

29.04 Виконати вправу 744.

04.05 Виконати вправи 747,748.

06.05 Виконати вправу 749.

08.05 Повторення. Виконати вправи 799,800.

13.05 Виконати вправи 847, 848, 849.

15.05 Виконати вправи 874, 875( 1).

20.05 Виконати вправи 875 ( 2-5 ), 870.

22.05 Виконати вправу 886 ( 1-4 ).

27.05 Підсумкова контрольна робота ( завдання у вайбері )

29.05 Узагальнення вивченого матеріалу.

Навчальні матеріали

Квадратні рівняння. Теорема Вієта

https://m.youtube.com/watch?v=71hK9V0AtYg

https://www.slideshare.net/OlexandrLazarets/ss-56860418

https://vseosvita.ua/library/kvadratni-rivnanna-teorema-vieta-algebra-8-klas-cikl-urokiv-68835.html

Квадратний тричлен. https://m.youtube.com/watch?v=yGbBWoXbLsE

Рівняння, що зводяться до квадратних https://m.youtube.com/watch?v=2BfDosY9ZbM

Геометрія

Тема. Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. Опрацювати §4.20. Розв’язати вправи: 666, 669, 671, 672, 674, 676, 678, 681, 683. Домашнє завдання: 667, 673, 675, 679.

Тема. Площа паралелограма, ромба. Опрацювати § 4.21. Розв’язати вправи: 697, 700, 701, 702, 704, 706, 711. Домашнє завдання: 703, 707, 710.

31.03-02.04 Тема:Площа парал, ромба.Опрацювати параграф 21,виконати вправи 700-708.

07.04-14.04Тема:Площа тр-ка. Розвязування задач .Опрацювати параграф 22, виконати вправи 722-731.

16.04-23.04 Тема:Площа трапеції .Розвязування задач на знаходження площ.Опрацювати параграф 23, виконати вправи 773-780,710-712,732-736, 781-782.

28.04 Розв'язати тест на ст 168-169.

30.04 Виконати вправи 783,785, 787, 789.

05.05 Виконати вправи 806,809,813,824.

07.05 Виконати вправи 829, 834, 836, 843.

14.05 Виконати вправи 852, 857, 860.

19.05 Виконати вправи 858, 859, 849.

21.05 Підсумкова контрольна робота ( завдання у групі ).

26.05 Виконати вправи 565, 571, 578.

28.05 Узагальнення вивченого матеріалу.

Навчальні матеріали

Площа многогранника. Площа прямокутника. Площа паралелограма. Площа ромба.

https://miyklas.com.ua/p/geometria/8/ploshchi-figur-14511/ploshcha-mnogokutnika-14512/re-8689fdd6-0de1-4fdc-8481-5d413b96af18

Площа трикутника. Площа трапеції.

https://miyklas.com.ua/p/geometria/8/ploshchi-figur-14511/ploshcha-paralelograma-trikutnika-i-trapetciyi-14514

Біологія

Тема. Вегетативна нервова система. Прочитати § 39.

Тема. Профілактика захворювань нервової системи. Прочитати § 40.

Тема. Загальна характеристика сенсорний систем. Прочитати § 41.

Тема. Зорова сенсорна система.Око. Прочитати § 42.

Тема. Сприйняття світла, кольору, простору. Прочитати § 43.

08.04. Тема. Сенсорні системи смаку,нюху. Д.з. §46 с.180-183; запит. с.183.

10.04. Тема. Сенсорні системи рівноваги , руху, дотику, рівноваги, болю. Д.з.§ 47 с. 183-186; Дослідн. практикум с.186-187.

15.04. Тема. Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи. Д.з.§48 с.188-193; Дослідн. практикум с.193.

17.04. Тема. Безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження. Визначення реакції зіниць на світло. Д.з. §49 с.193-196 ; завд.11.

22.04. Тема. Умовні рефлекси. Д.з. §50 с.196-199; запитання та завдання с. 199.

24.04. Тема. Мова. Мислення та свідомість. Д.з. §51, 53; завд.14 с.212.

29.04. Тема. Навчання та пам’ять. Лаборат. дослідження. Дослідження різних видів пам’яті. Д.з. §52 с.202-207.

30.04. Тема. Біоритми. Д.з. §53 с.212-215; запит.с.215.

06.05. Тема. Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції. Д.з. §57, 58, 59.

08.05. Тема. Залози змішаної секреції. Д.з. §60; завд. 6 с.234.

13.05. Тема. Профілактика захворювання ендокринної системи. Д.з. §62 с.239-242.

20.05. Тема. Будова та функції репродуктивної системи. Менструальний цикл. Д.з. §63, 64 с.243-249.

22.05. Тема. Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Д.з. §64, 65. с.250-255. Завд. 12.

27.05. Тема. Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров’я. Д.з. §66,67 с.255-264.

29.05. Узагальнення. Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму.

Навчальні матеріали. Відеоуроки

1. Загальна характеристика сенсорних систем. https://www.youtube.com/watch?v=zwbQjePAIqI

2. Сенсорні системи. Зоровий аналізатор. Будова ока. Зір. https://www.youtube.com/watch?v=aKIBh-yCsmM

3. Слухова сенсорна система. Будова вуха. Слух. https://www.youtube.com/watch?v=Qx0d6e_w07I

4. Сенсорні системи смаку та нюху. https://www.youtube.com/watch?v=AyKUQvIYvJY

5.Сенсорна система руху, дотику, температури та болю. https://www.youtube.com/watch?v=fpr7tednEw8

6. Поняття про вищу нервову діяльність. Умовні та безумовні рефлекси. https://www.youtube.com/watch?v=NnfMpxnmNHA

7. Мова, навчання, пам'ять, мислення, свідомість. https://www.youtube.com/watch?v=0sbfpmGvG8M

8. Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції. https://www.youtube.com/watch?v=JArizcQMtoc

9. Захворювання ендокринної системи та їх профілактика. https://www.youtube.com/watch?v=SqZ5XZwoUyo

Географія

Тема. Кількість населення в світі та Україні. Прочитати § 47.

Тема. Зміна кількості населення в світі та Україні. Прочитати § 48

Тема. Механічний рух населення. Прочитати § 49

Тема. Густота населення. Прочитати § 50

09.04 Розселення. Опрацювати параграф 51 с.259-263

10.04 Міські і сільські населені пункти.Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу.Опрацювати параграф 52 с.264-269

16.04 Міське і сільське населення.Урбанізація.Міські агломерації.Мегаполіси.Супурбанізація.Хибна урбанізація.Опрацювати параграф 53 с.270-274

17.04 Етноси.Опрацювати параграф 54 с.274-280

23.04 Національний склад населення України.Опрацювати параграф 55 с.280-290

24.04 Релігійний склад населення.Д/з $56

30.04 Зайнятість населення у світі й Україні .Параграф 57 5807.05 Перевір себе.С.299-300(П'яте завдання)

08.05 Вивчаємо свою область.ГП,адміністративно-територіальних устрій,історія формування і розвитку.Джерела інтернет ,літературну матеріали,опрацювати.

14.05 Природа ,умови ,ресурси своєї області

15.05 Контрольна робота.

21.05 Природокористування.Обєкти природно-заповідного фонду своєї області.

22.05 Населення області кількість й структура

27.05 Етнічний склад області.Особливості зайнятості населення

28.05 Дослідження-екскурсія.Обєкти природи мого села.

29.05 Урок узагальнюючого повторення

Навчальні матеріали

Зайнятість населення у світі та в Україні.

https://youtu.be/BU-Kk5_FQd0

ФІЗИКА

Виконані завдання присилати у Viber/Instagram/Messenger або на електронну пошту!

Для перегляду навчальних матеріалів слід перейти за вказаною адресою!


16. 03. Тема. Послідовне з’єднання провідників . Завдання. Опрацювати параграф 31. Розв’язати задачі 256, 257.

https://youtu.be/XUVgq-I4Yps

19. 03. Тема. Паралельне з’єднання провідників . Завдання. Опрацювати параграф 32. Вик. вправи 256, 258.

https://youtu.be/BsyxQBmEJCM

https://youtu.be/XPbTF3XF9cM

09. 04. Тема. Робота електричного струму. Завдання. Опрацювати параграф 33. Вик. вправи 276, 277.Для допитливих і кмітливих впр. 276, 277.

https://youtu.be/DkayQxAnO5A

16. 04. Тема. Закон Джоуля-Ленца. Завдання. Опрацювати параграф 34. Вик. вправи 274, 285. Відповісти на запитання на ст. 148.

https://youtu.be/12vog4mH4Sk

21.04. Тема. Потужність електричного струму. Завдання. Опрацювати параграф 35. Вик. вправи 272, 273. Відповісти на творче запитання 3 на ст. 147 (письмово).

https://youtu.be/R4pBW0gk0gs

04. 05. Тема. Електронагрівальні прилади. Завдання. Опрацювати параграф 36. Вик. вправи 283, 284. Відповісти на запитання на ст. 151. (письмово).

https://youtu.be/XBIeIy5kdhU

07. 05.Тема. Природа електричного струму в розчинах та розплавах електролітів. Завдання. Опрацювати параграф 37. Виписати формули у зошит з поясненням. Вик. вправи 286, 289. Відповісти на творче запитання 2-3 на ст. 156. (письмово).

https://youtu.be/jlRxieufAOo

13. 05. Закон Фарадея для електролізу. Завдання. Опрацювати параграф 37. Вик. вправи 294, 304. Відповісти на запитання на ст. 156. (письмово).

https://www.youtube.com/watch?v=oD98vZrEaas

14. 05. Розв'язування задач. Опрацювати рубрику "Розв'язуємо разом". Ст. 167. Виконати вправи 295, 305.

https://www.youtube.com/watch?v=34p05O-NOcI

18. 05. Електричний струм у газах. Завдання. Опрацювати параграф 38. Вик. вправи 299, 310. Відповісти на запитання на ст. 162. (письмово).

https://www.youtube.com/watch?v=EH0qNJfLPrY

19. 05. Безпека людини під час роботи з електричними пристроями та приладами. Завдання. Опрацювати параграф 39. Повторити тему "Робота та потужність електричного струму". Відповісти на запитання на ст. 167. (письмово).

https://www.youtube.com/watch?v=WJQReRPm2Jc

https://www.youtube.com/watch?v=34p05O-NOcI

21. 05. Контрольна робота.

25. 05. Захист навчальних проєктів з теми "Робота та потужність електричного струму".

https://www.youtube.com/watch?v=mNXSzLlhPYs

29. 05. Підсумкове заняття.

Хімія

Тема. Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів:взаємодія з кислотами. П. 29, с. 153-155, вправа 229.

Тема. Взаємодія основ з кислотними оксидами, солями. Вправа 226.

Тема. Хімічні властивості нерозчинних основ. Заходи безпеки під час роботи з 2 лугами. С. 159, вправа 230.

Тема. Розв'язування розрахункових задач. Вправа 231, 233

06.04. Тема. Амфотерні оксиди та гідроксиди. Д.з. § 31. Завдання 246 с.174.

09.04. Тема. Властивості та використання солей. Д.з. § 32. Завдання 256 с.181.

13.04. Тема. Способи добування оксидів. Д.з. § 33. Завдання 266 с.189.

16.04. Тема. Способи добування основ і амфотерних гідроксидів. Д.з. § 34. Завдання 274 с.193.

21.04. Тема. Способи добування кислот. Д.з. §35 с.193-196; завд. 282.

23.04. Тема. Способи добування солей. Д.з. §36 с.197-201; завд. 289 ( а,б ).

27.04. Практична робота № 1. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. Д.з. с.182-185.

30.04. Тема. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. Д.з. §38 с.208-211; завд. 310 ( в,г ).

04.05. Практична робота №2. Розв’язування експериментальних задач. Д.з. с.212.-214.

07.05. Тема. Узагальнення знань про неорганічні речовини. Д.з. §37 с.202-204; завдання 296, 297.

11.05. Тема. Узагальнення знань про неорганічні речовини. Д.з. §37 с.204-207; завдання 303.

14.05. Тема. Неорганічні сполуки, довкілля і людина. Д.з. §39 с.215-220; завдання 320, 321.

18.05. Навчальні проекти: 1) Хімічний склад і використання мінералів; 2) Неорганічні речовини у будівництві і побуті; 3) Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

21.05-25.05. Тема. Розрахунки за хімічними рівняннями. Д.з. §28 с.147-152; завдання 217, 219.

28.05. Узагальнення та систематизація знань з теми «Основні класи неорганічних сполук.


Навчальні матеріали

1. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами. https://www.youtube.com/watch?v=V1OfNOLtpPo

2. Фізичні властивості середніх солей. Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями. https://www.youtube.com/watch?v=AKCUOeknMfo

3. Практична робота № 2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. https://www.youtube.com/watch?v=sjSAo6DHo60

4. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. https://www.youtube.com/watch?v=j5h7LgsnPzc

Інформатика

Виконані завдання присилати у Viber/Instagram/Messenger або на електронну пошту!

Для перегляду навчальних матеріалів слід перейти за вказаною адресою!

11. 03- 13. 03. Тема. Властивості та методи елементів керування. Завдання. Опрацювати параграф 23. Вик. впр 3.

https://youtu.be/cTq2Wh3y_js

18. 03 -20. 03.Тема. Типи даних у програмуванні. Завдання. Опрацювати параграф 24. Вик. впр. 2-6.

https://youtu.be/tYxC3jYhm3I

01. 04. 03. 04. Тема. Завдання. Структура програми. Опрацювати параграф 25. Вик. впр. 3.

08. 04 - 17. 04. Тема. Введення і виведення даних. Вирази. Завдання. Опрацювати параграф 26. Вик. впр. 1.

22. 04. Тема. Логічні вирази та змінні й операції над ними. Завдання. Опрацювати параграф 27. Вик. впр. 3.

https://youtu.be/fV55KdvZq6Q

24. 04. Тема. Умовні оператори (коротка та повна форма). Завдання. Повторити параграф 27. Відповісти на запитання на ст. 234.

https://youtu.be/qEYE_Kis2do

https://youtu.be/yYplXUnDxgg

29. 04. Тема. Умовні оператори. Завдання. Повторити параграф 27. Вик. впр. 4. Ст. 250.

https://youtu.be/L1NJS5RIbYM

06. 05.- 08. 05. Тема. Складені умови. Оператори циклу. Вкладені цикли. Завдання. Опрацювати параграф 28. Підготувати повідомлення ( 7-9 речень) на тему"Використання умовного оператора у структурі програми".

https://youtu.be/LROGI3u_DyA

13. 05. Тема. Оператори циклу. Скласти карту пам'яті на задану тему.

https://www.youtube.com/watch?v=L4FORDgpByo

15. 05. Тема. Пошук найбільшого та найменшого з кількох значень. Скласти словничок основних термінів.

https://www.youtube.com/watch?v=nsc_akPhbRI

20. 05. Тема. Створення та налагодження програм. ВИКОНАТИ ПРАКТИЧНУ РОБОТУ №11.

https://www.youtube.com/watch?v=H8idK8Yv0-s&list=PLafE3aTB6JO1WhX9CB7sgbeXhC8H56gtG

https://www.youtube.com/watch?v=wYD3gOrp_xM

22. 05. Повторення та узагальнення матеріалу. Повторити тему "Опрацювання мультимедійних даних". Підготувати повідомлення на цю тему.

https://www.youtube.com/watch?v=PjkyfLmpyZs

27. 05. Підсумковий урок.

Усі практичні завдання за нашим підручником

https://youtu.be/H8idK8Yv0-s?list=PLafE3aTB6JO1WhX9CB7sgbeXhC8H56gtG

Усі практичні роботи за нашим підручником

https://youtu.be/Pr32KN9PTOM?list=PLafE3aTB6JO1WhX9CB7sgbeXhC8H56gtG

Німецька мова

Тема 7. Німеччина- країна і люди. Уроки 78-81. с. 173 - 184.

Виписати і вивчити нову лексику.

Впр. 3. с. 176-177 читати.

Впр. 3 с. 179 - 180 читати.

Впр. 4. с. 180 письмово.

Впр. 2. с. 182 - 183 читати

Впр. 5. с. 184 письмово.

08.04 урок 83 Клімат Німеччини опрацювати Д/з впр 3 , 4 ст 189.

10.04 урок 84 Населення Німеччини опрацювати Д/з впр 6 с. 191.

15.04 Повтореня по темі с. 192-193 . 17.04 урок 88 Україна- моя Батьківщина опрацювати Д/з впр 5 с. 196.

22.04 урок 89 Це наша країна опрацювати Д/з впр 6 с. 198.

24.04 урок 90 Географічне положення України опрацювати Д/з впр 4 с.200 вивчити нову лексику.

29.04 . Урок 91. Тема:Населеня України Опрацювати впр.1-4 с. 203-205 Д/з впр5 с.202

06.05Урок 92 Тема:Країна та її люди Опрацювати впр 1-4 с.203-205 Д/з впр. 5 с.205

08.05 Урок 93 Тема:Відомі українці Опрацювати впр 1-6 с. 206-208 Д/з впр. 7 с. 208

13.05 Узагальнююче повторення.

15.05Контроль аудіювання.

20.05 Контроль читання.

21.05 Контроль письма.

27.05 Контроль говоріння.

29.05 Підсумковий урок.

Навчальні матеріали

Урок узагальнення за темою "Німеччина".

https://youtu.be/zFX4YkifPw8

https://youtu.be/JT4WSLKlLL0

Мистецтво (Виконані завдання кидати у Viber/Instagram/Messenger)

16.03. Українські пам`ятки культури. Шедеври класицизму в архітектурі України. Д/з. Опрацювати параграф 26 . Написати міні-твір про розвиток мистецтва від бароко до класицизму.https://naurok.com.ua/prezentaciya-ukra-nski-pam-yatki-klasicizmu-18292.html

20.03. Стиль романтизм. Етап розвитку стилю. Архітектура - неоготика, романтичний історизм. Д/з. Опрацювати параграф 27. Підібрати ілюстрації архітектури та скульптури епохи романтизму.https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=LdVphth82Ps&feature=emb_logo

06.04. Стиль романтизм у живописі. Жанри живопису. Школи живопису. Види графіки. мода стилю романтизму. Д/з. Опрацювати параграф 28. Створити ескіз одягу епохи романтизму.https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=D-eksNA13BU&feature=emb_logo

13.04. Стиль Романтизм в музиці і театрі. Характерні риси музичного романтизму. Творчість композиторів. Театр. Д/з. Опрацювати параграф 29. Змонтували ролик на тему "Музика стилю романтизму".https://www.youtube.com/watch?v=1EIOdSvHVBo&feature=emb_logo

20.04. Стиль Реалізм. Характерні риси. Архітектура.Скульптура. Д/з. Опрацювати параграф 30. Написати міні-твір на тему "мої враження від архітектури та пластики епохи реалізму".https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=Z9PVJLM1xv8&feature=emb_logo

27.04. Стиль реалізм (продовження). Характерні риси реалізму в живописі .Творчість художників - передвижників . Музичне мистецтво реалізму . Д/з. Опрацювати параграв 31. Підібрати музичні приклади до стилю реалізм.https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=uIAqtiOY2ps&feature=emb_logo

04.05. Українське мистецтво. Неоготика. Український історичний історизм. Неовізантійський стиль. Д/з. Опрацювати параграф 32. Дослідити вид мистецтва , який найбільше зацікавив.https://sites.google.com/view/dist-muz-kondratova/8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-32

18.05. Романтизм та реалізм у мистецтві. Віртуальна мандрівка до музеїв.https://sites.google.com/view/dist-muz-kondratova/8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-33

25.05. Зустрілися стилі у мистецтві. віртуальна мандрівка до музеїв світу. Тестові завдання. 1. https://sites.google.com/view/dist-muz-kondratova/8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-34 2. https://sites.google.com/view/dist-muz-kondratova/8-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-35

Уроки для сталого розвитку

12.03 Турбота про зір. Рухливість.

19.03 Планування подальших дій і змін індивідуального спрсобу життя.

02.04 Рослини-наші друзі.

09.04 Рослини в місті. Рослини в твоїй оселі

16.04 Домашній сад, домашній город, " зелена аптека".

23.04 План дій щодо розведення і збереження рослин.

30.04 Сталий розвиток- новий стиль мого життя.

07.05 Твій внесок у справу збереження ресурсів.

14.05 Досяжні цілі. Оцінки і побажання щодо свого майбутнього.

21.05 Визначення бажаних змін у способі життя сім'ї та окремих її членів.

28.05 Підсумковий урок.

Фізична культура

Тема: Легка атлетика

Домашнє завдання:

1. Присідання на одній нозі 3х10 разів (на кожній нозі)

2. Діставання у стрибку різних предметів.

3. Стрибки у довжину з місця.

24. 04-11.05.

Тема: Легка атлетика

Домашнє завдання

1. Повільний біг 5-7 хв.

2. Фізичне самовдосконалення.

3. Стрибки у довжину з місця.

Завдання на травень:

Продовжуємо виконувати ранкову гімнастику, також не забуваємо про прес і віджимання.
Додаємо до цих вправ пробіжку 20 хв. і стрибки у довжину з місця.

https://www.youtube.com/watch?

time_continue=41&v=H18nzVu4xJY&feature=emb_logo,

https://www.youtube.com/watch?v=taPA98zf1zo&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=WKkMHOLevrM&feature=emb_logo

Виконуємо ранкову гімнастику!!!! Не лінуємося!!!! Також не забуваємо про піднімання тулуба в сід (тобто прес) і розвиваємо силу рук (віджимання від підлоги -хлопці, дівчата від крісла,лавочки,дивану)!!! Хто має скакалку стрибаємо))))

https://www.youtube.com/watch?list=RDQMmvwFO07aAug&time_continue=10&v=9GU7Kn_b6oc&feature=emb_logo

Вчимося жонглювати футбольним м'ячем!!!!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=zQ22tAcwdl4&feature=emb_logo

Поради, як правильно робити планку.

https://www.youtube.com/watch?v=1QqIwBEGJYM&feature=emb_err_watch_on_yt

Основи здоров'я

16.03. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. (параграф24 , стор.112-115 )

30.03. Вплив забруднення грунтів на здоров’я. (параграф 25, стор.116-118 )

06.04. Правова відповідальність і закони України. (параграф 26 , стор.119-124 )

13.04. Види правопорушень. (параграф 26, стор.120-123 )

22.04. Захист від кримінальних небезпек. (параграф 27 , стор.125-127 )

27.04. Протидія торгівлі людьми. (параграф28 , стор.128-132 )

04.05. Дитяча безпритульність і бездоглядність. (параграф 29, стор. 133-138)

12.05. Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. (параграф 30, стор.139-141)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-zasobi-masovo-informaci-ta-zdorov-ya-lyudey-184383.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-socialno--prosvitnickiy-trening-vpliv-zasobiv-masovo-informaci-na-zdorov-ya-i-povedinku-lyudey-komp-yuterna-bezpeka-bezpeka-u-merezhi-internet-111019.html

18.05. Узагальнення знань з теми «Соціальна складова здоров’я» (тестове завдання)

05. Узагальнення знань з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі» ( тестове завдання)

Навчальні матеріали

1. Правова відповідальність і закони України.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravova-vidpovidalnist-i-zakoni-ukra-ni-176160.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vidpovidalnist-nepovnolitnih-148083.html

2. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров'я.

https://naurok.com.ua/vpliv-zabrudnenogo-povitrya-na-zdorov-ya-lyudini-169783.html

«Добірка гімнастики для покращення роботи легень для дітей та дорослих» (Всього організму)

https://vseosvita.ua/library/dobirka-gimnastih-dla-pokrasenna-roboti-legen-dla-ditej-ta-doroslih-vsogo-organizmu-266515.html

Трудове навчання

Розділ: Обєкт проектної діяльності: пристосування для шкільної майстерні.

Теми: ---- Прийоми стругання фаски, крайки, пласті.

---- Розрахунокшипового зєднання.

---- Технологія підготовки до оздоблення та оздоблення виробу.

---- Оцінка якості виготовленого виробу.

----- Розрахунок орієнтовної вартості виробу.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi