Англійська мова

1. Моя улюблена їжа с.80-81.

2. Я маю..... с.82

3. Літери M m,N n , O o, P p. с. 83-84.

4. Меню. с 85

5. Мій сніданок . С.86

6. Літери Qq, Rr, Ss, Tt. с. 87-88.

7. Story time. Revision. с.89-91.

8. Я можу грати .с.92.

9. Він може,він не може. с.93.

10. Вона може ,вона не може .с. 94.

Навчальні матеріали

1. Історії для розповіді.

https://www.cambridge.org/ua/cambridgeenglish/catalog/cambridge-english-exams-ielts/storyfun-2nd-edition/story-videos

https://www.cambridgeenglish.org/learning-english/parents-and-children/activities-for-children/a1-level/sing-and-learn-into-town-part-1/

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories?_ga=2.165085439.1106412196.1565549149-2085455128.156491773

2. Ігри для навчання

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/fun-games

3. Чанти. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants

4. Пісеньки. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs

5. Відеозона. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/video-zone

6. Словникові ігри. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/birds

7. Навчання письму. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/writing-practice/animal-fact-file

8. Скоромовки. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/tongue-twisters

9. Жарти і приколи. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/jokes/monster-your-fridge

10. Поради батькам. як допомогти дитині? https://learnenglishkids.britishcouncil.org/helping-your-child

11. Для перегляду. https://www.youtube.com/watch?v=75NQK-Sm1YY&feature=emb_rel_pause

https://www.youtube.com/watch?v=W-WLnxbvMyw

https://www.youtube.com/watch?v=c0MS0wzbSnk

https://www.youtube.com/watch?v=7alHxl7-xYc

https://www.youtube.com/watch?v=htfevr4H80Q

https://www.youtube.com/watch?v=bUW2uXv_9S8

12. Навчання письму + читання https://www.youtube.com/watch?v=bUW2uXv_9S8

Математика

1.Утворення попереднього і наступного чисел. Обчислення виду 80+1,80-1. Аналіз і порівняння задач. Вимірювання довжини відрізків(с.96).

2.Числа 41-90.Читання і записування двоцифрових чисел. Задача, яка містить два запитання(с.97).

3.Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка(с.98).

4.Числа 91-100. Сотня. Доповнення числових рівностей. Розв’язування задач(с.99).

5.Порівняння чисел у межах 100. Складання нерівностей. Розв’язування задач.

6.Метр. Вимірювання метром довжини предметів. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини і висоти предметів. Розв’язування задач(с.101).

7.Вартість. гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Утворення і записування чисел. Розв’язування задач(с.102).

8.Назви чисел від 90 до 100. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач(с.103).

9.Повторення вивченого матеріалу(с.104-105).

10.Додавання і віднімання в межах100.Нумерація чисел першої сотні.Читання і записування чисел у межах100.Розв'язування задач (с.106).

11.Додавання і віднімання круглих двоцифрових чисел.Розв'язування задач.(с.107).

12.Додавання виду 60+4,5+30. Знаходження довжини ламаної лінії (с. 108).

13.Віднімання виду 48-8, 48-40. (С. 109).

14.Обчислення на основі нумерації.Складання задач.Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків (с. 110).

15.Складання задач за малюнком і числовими даними (с. 111).

16.Порівняння виразу і числа.Розв'язування задач(с. 112).

17.Повторення вивченого матеріалу (с. 113-114).

18.Додавання виду 45+3. Обчислення виразів за числовою прямою (с. 115).

19.Віднімання виду 48-5. Задача на знаходження невідомого від'ємника (с. 116).

20.Додавання круглих чисел у межах 100(с.117).

21.Додавання виду 45+30. (С. 118).

22.Закріплення додавання виду 45+30. Порівняння виразу і числа (с. 119).

23.Віднімання виду 45-20. Побудова відрізків. Розв'язування задач (с.120).

24.Закріплення віднімання виду 45-20.Творча робота над задачею.Дні тижня. (С. 121).

25.Додавання виду 24+35 (ознайомлення).Розпізнавання геометричних фігур (С. 122).

26.Додавання двоцифрових чисел.Задача на знаходження невідомого зменшуваного.Знаходження довжини ламаної лінії (С. 123).

27.Віднімання виду 65-24(ознайомлення).Розв'язування задач.Визначення часу за годинником (с. 124).

28.Віднімання двоцифрових чисел.Визначення відстані маршруту.Розв'язування задач (с. 125).

29.Очислення виразів зручним способом.Розпізнавання геометричних фігур (с. 126).

Завдання на період з 12.05 -29.05

30. Дії з двоцифровими числами. Доповнення умови задачі запитаннями. Побудова відрізків.

https://www.youtube.com/watch?v=5CoMI3n65-M

31. Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання.

32-36. Повторення вивченого за рік.

37. Робота з малюнками й текстами.

https://www.youtube.com/watch?v=iQosZot0AuE

38-41. Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

42. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

https://sites.google.com/view/znz16chernigiv/початкова-школа/1-клас/математика

Навчальні матеріали

1. Літр. Розв’язування задач на місткість.
https://www.youtube.com/watch?v=PJQNpBLTH-k&feature=share&fbclid=IwAR3jwmvJjDG7DVkHaCuL8vP52qKhYxfrxYpcOi--feOFHMqttn6OwEqLqqs

2. Підсумкові завдання з математики для учнів 1 класу
https://vseosvita.ua/library/pidsumkovi-zavdanna-z-matematiki-dla-ucniv-1-klasu-262521.html?fbclid=IwAR1NvglMo4jM8e-xqopFKj2Nbt6GDj4jT94I_D7bzdeKgwAqN6KlW3qmOFI

Українська мова

1.Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів “Тарас Григорович Шевченко”,” Леся Українка”(Ч.2,с.55).

2.Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

3.Буква” ща”, позначення нею звукосполучення[шч].Читання складів ,слів. Опрацювання віршів К. Перелісної “Дощик”, ”Різнокольоровий дощик” (за В.Полинюк) (Ч.2,с.56-57).

4.Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

5.Закріплення звукового значення букви ” ща”. Опрацювання оповідання В. Сухомлинського” Яке щастя?”(Ч.2,с.58).

6.Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

7.Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту” Удома краще”(за Т. Волгіною) (Ч.2,с.59).

8.Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.

9.Звук ф, позначення його буквою еф. Читання складів , слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко “Жираф”(Ч.2,с.60-61).

10.Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень,слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

11.Закріплення звукового значення букви еф. Опрацювання вірша за В.Кравчуком і тексту “Вистава малюнків “( Ч.2,с.62-63).

12.Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею.Складання й записування речень.

13.Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту “Фунікулер у Києві”(Ч.2,с.64-65).Робота з дитячою книжкою.

14.Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

15.Звуки [дз],[ дз’], позначення їх буквосполученням” дз”. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Зарудного “Дзвіночки”(Ч.2,с.66).

16.Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

17.Відпрацювання злитої вимови звуків[ дз] ,[дз’]. Опрацювання вірша Грицька Бойка” Горобець” та оповідання” Лісовий майстер”( за Ю. Старостенком) (Ч.2,с.67).

18.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Побудова і записування речень.

19.Звук [дж],позначення його буквосполученням"дж".Звуковий аналіз слів.Опрацювання вірша"Джміль"(Ч.2,с. 68).

20.Письмо буквосполучень дж,Дж,слів із ними.Словниковий диктант.Записування речень.

21.Закріплення звука [дж],буквосполучення"дж".Опрацювання тексту"Цілющі джерела"(Ч.2,с.69).

22.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Списування речень,поданих друкованим шрифтом.

23.Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Дзюдо"(Ч.2,с.70-71).

24.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Письмо під диктування.

25.Апостроф.Вимова і написання слів з апострофом.Опрацювання тексту "П'ятеро ",вірша "Маю десять пальців я..."(Ч.2,с.72-73).Робота з дитячою книжкою.

26.Написання складів та слів з апострофом.Звуковий аналіз слів.Пояснювальний диктант.

27.Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Як ми виграли комп'ютер "(Ч.2, с.74).

28.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

29.Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання віршів"Я навчився вже читати...","Книжка"(Ч.2,с.75).

30.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Написання буквосполучень та речень.Вибірковий диктант.

31.Алфавіт.Звуки мовлення.Букви.Алфавітні назви букв.Опрацювання вірша"Буква"Я"". (Ч. 2,с.76-79).

32.Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту.Побудова і записування речень.

33.Читаю і відгадую загадки .Загадки.Складання загадки про тварину.Опрацювання текстів" У лісовій школі","Солодке слово"(Ч. 2,с.80-81).

34.Речення.Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом.Робота з деформованими реченнями.

35.Читаю і слухаю дитячі пісні.Українська народна колискова.Дитячі народні пісні "Зайчику,зайчику...","Два півники".Українська народна пісня. "Вийди,вийди,сонечко"(Ч. 2,с.82-83).

36.Вчимося відповідати на запитання.Складаємо речення.Складання розповіді про школу.

37.Читаю лічилки. "Раз метелик, Два жучок..."."Місяць жмурить..."."Десять,дев'ять, вісім,сім..."(Ч.2,с.84-85).

38.Доповнення незавершених речень.Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом.

39.Читаю українську народну казку."Рукавичка"(укр .нар. казка)(Ч .2, с.86-87).

40.Звуки мовлення.Букви.Алфавітні назви букв.Закріплення вмінь писати букви алфавіту.

41.Читаю укр. нар.казку. Розігрівання епізодів казки"Рукавичка"(Ч. 2,с.87).

42.Головні звуки.Звуковий аналіз слів.Просування тексту,поданого рукописним шрифтом.

43.Читаю авторські казку.О.Зубер"Як заєць про шукав"(Ч. 2, (с.88-89).

44.Приголосні звуки.Звуковий аналіз слів.Удосконалення вимови окремих звуків.Просування тексту,поданого рукописним шрифтом.

45.Читаю вірші про пори року.Ф.Петров"Від зими і до зими"."У якому місяці?"(за К. Перелісною)(Ч. 2,с.90-91).

46.Поділ слів на склади.Виконання мовних вправ.Вибіркове списування .

47.Читаю про дні тижня.А.Жупанин"Хто молодець?".Загадка.З.Мензатюк"Сім днів"(Ч. 2,с.92-93).

48.Слова -назви предметів.Розрізнення слів-назв предметів за запитаннями хто?що?Розподіл предметів за групами.

49.Читаю про кольори у природі.А.Музичук"Якого кольору промінці".З.Гуменко "Олівці"."Розмова кольорів"(за М.Стояном)(Ч.2, с.94-95).

50.Слова -ознаки предметів.Розрізнення слів -однак предметів за питаннями який? яка? яке?Списування тексту,поданого рукописним шрифтом.

Завдання на період з 12.05 -29.05

51.Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

https://sites.google.com/view/chernigivznz15dist/початкова-школа/1-клас/українська-мова-письмо

52. Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця». Робота з дитячою книжкою.

53. Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв’язного мовлення.

https://sites.google.com/view/berzosh-filija2-dfn/1-клас/навчання-грамотиукраїнська-мова-та-читання

54. Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка» (За Л. Савчук). Прислів’я.

https://www.youtube.com/watch?v=2ZogO9BNALY

55. Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами.

56. Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М’ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка».

https://www.youtube.com/watch?v=8kmAxZqwbgw

57. Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.

58. Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі. Т Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О Коротюк «Найдужчий».

59. Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом.

60. Читаю про домашніх тварин. «Передумала»(За О. Коротюк). «Гарно всім» (За Н. Марченко).

61. Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

62. Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Буде день веселий».

https://sites.google.com/view/clas-friendly-family/дистанційне-навчання/навчання-грамоти/20-травня/читання-20-05

63. Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами.

64. Канікули. А Костецький «Канікули». Вправи для розвитку, навички читання.

65. Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень.

66. Резервний урок. Вправи для розвитку, навички читання.

67. Резервний урок. закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах.

68. Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік.

69. Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв’язного мовлення. Підсумок за рік.

Навчальні матеріали

Повторення. Алфавіт. Звуки і букви. Голосні та приголосні. Наголос. Склади (Тиж.1:ВТ)
https://www.youtube.com/watch?v=Z9mGeIdWnMA&feature=share&fbclid=IwAR2S8S4-rnKzDi7FfRju7r2OU83J6zQOh3jufucnqaKR1NMAag6JjjkBLEI

Я досліджую світ

1.Чому без повітря немає життя?(с.49).

2.Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря?(с.50-51).

3.Де міститься вода?(с.53-54).

5.Мої досліди. Які властивості має вода?(с.55).

6.Чому нам потрібна вода?(с.56).

7.Що означають слова “земля”і ”грунт”?(с.58).

8.Який склад має грунт? (с.59-60).

9.Чому кажуть,що робочий грунт-"батько"врожаю? (С.61).

10.Якими бувають рослини? (С.63-64).

11.Як вивчати будову рослин? (С.65).

12.Як розрізняти дерева,кущі й трав'янисті рослини? (С.66).

13.Мої спостереження.Якими бувають культурні рослини? (С.68).

14.Яку користь культурні рослини приносять людям? (С.69).

15.Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини? (С.70-71).

16.Якими бувають тварини? (С.73-74).

17.Хто такі комахи? (С.75).

18.Хто такі риби? (С.76).

19.Хто такі птахи? (С.78-79).

20.Хто такі звірі? (С.80).

Завдання на період з 12.05 -29.05

21. Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?

https://www.youtube.com/watch?v=1QZcxN2jgh4

22. Чому якість мого життя залежить від стану природи?

https://www.youtube.com/watch?v=IDixisoCx8w

23. Що шкодить природі?

24. Як потрібно поводитися серед природи?

https://www.youtube.com/watch?v=X0RlPPTNUH0

25. Як оберігати рослини?

https://www.youtube.com/watch?v=ahxe6Y6OM0o

https://www.youtube.com/watch?v=iKqPz4qGYtY

26. Як не нашкодити тваринам?

https://www.youtube.com/watch?v=nHcQCEqdBDA

27. Як я можу допомагати природі?

28. Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні в природі?

https://www.youtube.com/watch?v=jKuFr1rI7qI

29. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

Навчальні матеріали

Як залежить діяльність людей від природних умовhttps://www.youtube.com/watch?v=gCgZOfy_nRs&feature=share&fbclid=IwAR1U6s2G_wUA7pozEzYQrjaVaD8QDSCrpYNE1KyWld2Lve815AsylwCL8gQ

Християнська етика

Катехична онлайн - школа ПРОМІНЬ СВІТЛА

https://youtu.be/0dhlIxu_Z5o

https://youtu.be/2Olev7YrAb4

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi